Brötzmann + Konstrukt The Damage Is Done
31 października 2012
Dwa niesamowite projekty w jeden wieczór. Wielkie osobowości sceny improwizowanej oraz charyzmatyczni muzycy z tureckiego projektu Konstrukt.
31 października 2012
Dwa niesamowite projekty w jeden wieczór. Wielkie osobowości sceny improwizowanej oraz charyzmatyczni muzycy z tureckiego projektu Konstrukt.
30 października 2012
Tim Daisy to niezwykle utalentowany perkusista. Jest jedną z podpór chicagowskiej sceny jazzowej (tzw. młodego Chicago). Tim jest jednym z muzyków, którzy byli przy „narodzinach” Krakowskiej Jesieni Jazzowej.
29 października 2012
Zlatko Kaučič to wybitny i bardzo kreatywny perkusista słoweński. Mikrokolektyw znany jest ze swojej energii na scenie zarażając nią słuchaczy od 6 lat.
28 października 2012
„Koncerty tych trzech znakomitych improwizatorów są niesamowitą mieszanką tradycji, awangardy, energii i szaleństwa.” All About Jazz
28 października 2012
Na wystawie zaprezentowane zostaną projekty Marka dla wydawnictw płytowych, które powstały na przestrzeni wielu lat.
25 października 2012
Viktor Tóth, Clayton Thomas i Macio Moretti to bardzo energetyczne trio młodych improwizatorów.
21 października 2012
Naturalna i spontaniczna improwizacja, gdzie komponowanie jest tożsame z wykonaniem i dlatego jest niepowtarzalne.
18 października 2012
Nowy, wybuchowy , akustyczny kwintet free jazzowy – piękne połączenie swobodnie improwizowanej melodii i krótkich kompozycji.
17 października 2012
Martin Küchen to jeden z najbardziej niezwykłych improwizatorów w Europie. Wirtuoz saksofonu, odważny i bezkompromisowy artysta, który równie znakomicie radzi sobie w składach free-jazzowych, jak i w bardziej eksperymentujących projektach.
9 października 2012
Wybitny, polski, multiinstrumentalista. Grał ze sławami europejskiej i amerykańskiej sceny jazzowej. Jego zdaniem jedną z najważniejszych rzeczy w sztuce jest niezatracanie własnej indywidualności.
3 października 2012
Defibrillator to niezwykle energetyczna formacja, której brzmienie silnie zakotwiczone jest w estetykach grindcore i noise. W połączeniu z Peterem Brötzmannem, niegdyś nazywanym „najgłośniejszym saksofonistą świata” daje energię, której się nie zapomina.