Witold Oleszak – od roku 2003, jako muzyk-improwizator, konsekwentnie rozwija własną metodę twórczą „Muzyka Prefabrykowana” (Pre-Fab Music System). Najczęściej gra na fortepianie i fortepianie preparowanym, instrumentach własnej konstrukcji oraz na dowolnych instrumentach zepsutych i na krawędzi ruiny. Obecnie skupia się na tworzeniu muzyki swobodnie improwizowanej. Zarówno w muzyce, jak i w życiu, fascynuje go wszystko, co jest niejednoznaczne i niedookreślone. Jako wykonawca najbardziej ceni sobie współpracę z improwizującymi perkusistami, z których – poprzez przyjaźń i wieloletnią kooperację – największy wpływ wywarł na niego Roger Turner, nestor brytyjskich improwizatorów. Na scenie najlepiej czuje się w duecie, który uważa za najbardziej wymagającą formę interakcji.
Maciej Lewenstein, w swojej książce Polish Jazz Recordings and Beyond, napisał:
„On jest absolutnym objawieniem: jego gra jest rodzajem mieszanki stylów Johna Cage’a i Cecila Taylora, wyniesionej na całkowicie nowe horyzonty.”
P.O. Jørgensen (znany również jako Peter Ole Jørgensen / Pere Oliver Jørgens) – urodzony w 1958 roku w Sorgenfri (Dania) – duński kompozytor i multiperkusjonista, który samodzielnie buduje swoje instrumenty.
Uczył się klasycznej perkusji u Suzanne Ibstrup od 12. roku życia aż do ukończenia liceum o profilu muzycznym w 1977 roku. W wieku zaledwie 16 lat, w 1974 roku, rozpoczął współpracę z Johnem Tchicai.
Założył grupę punk-jazzową Cockpit Music w 1978 roku oraz wielokulturowy zespół Global Guaranty Orchestra w 1983 roku. Oba zespoły działają do dziś.
Wystąpił na ponad 60 albumach (LP/CD), w tym z własnymi zespołami: Kaptajn Ørentvist, Global Guaranty Orchestra, Cockpit Music, The Wild Mans Band (z Peterem Brötzmannem), Torden Kvartetten (z Matsem Gustafssonem), Sweethearts in a Drugstore, Volume, Mokuto (z Herbem Robertsonem), Ghost in The Machine (z Evanem Parkerem), a także z Davidem Thomasem w projektach David Thomas & Foreigners oraz David Thomas & P.O. Jørgens, który wydał album Live Free Or Die w 2017 roku.
Założył wytwórnię Ninth World Music w 1983 roku i w tym samym roku zbudował pierwsze studio Ninth World Studio w Elsynorze. Studio zostało przeniesione do Humlebæk w 1994 roku, gdzie nadal działa na starej farmie.
Witold Oleszak (Polska) – fortepian
P.O. Jørgensen (Dania) – perkusja
Zofia Ilnicka (Polska) – flet

