Pat Thomas (klawisze/elektronika)
Jest w centrum brytyjskiej improwizacji od lat 80-tych i jest w równym stopniu twórczy odtwarzając kasety magnetofonowe, grając na syntezatorach czy na fortepianie.
Jego niepowtarzalne podejście do produkcji dźwięku zaowocowało współpracą z licznymi artystami, jak Derek Bailey, Mats Gustafsson, Tony Oxley i Thurston Moore.
Adam Pultz Melbye (kontrabas) jest kluczowym członkiem duńskiego kolektywu muzycznego Barefoot Records, koncertował i nagrywał z Peterem Brötzmannem, Paulem Lovensem, Fredem Lonberg-Holmem, Johannesem Bauerem i Geraldem Cleaverem.
Jego wyjątkowe i mocno fizyczne obchodzenie się z kontrabasem i możliwości dźwiękowe jego instrumentu są udokumentowane w licznych nagraniach, zwłaszcza na solowym albumie Gullet.
Peter Ole Jørgensen (perkusja) definiuje duńską improwizowaną grę na perkusji od ponad 30 lat, wydając serię wysokiej jakości muzyki we własnej legendarnej wytwórni 9th World Music. Współpracował m. in. z Evanem Parkerem, Johnem Tchicai, Matsem Gustafssonem, Brötzmannem i wieloma innymi.
Adam i Peter Ole byli filarami kilku zespołów w ciągu ostatnich paru lat, a współpraca Pata i Petera Ole sięga wiele lat wstecz. To naturalne, że tych trzech improwizatorów, z różnymi zapleczami i brzmieniami, powinno się spotkać, aby przedefiniować trio fortepianowe.
Bilety 30 zł w przedsprzedaży, 40 zł w dniu koncertu
http://youtu.be/HMfqAiCahgo